Regulamin sklepu RYTUWOW
1. PREAMBUŁA
Regulamin określa prawa i obowiązki użytkowników sklepu internetowego Rytuwow.pl oraz zasady jego funkcjonowania.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem i administratorem sklepu internetowego www.rytuwow.pl jest:
SANDRA DOMAGALSKA, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Dzieci Warszawy 11/25, 02-495 Warszawa, o numerze NIP: 5833078000, REGON: 384887110
- Zarówno układ elementów graficznych oraz układ treści, jak i sama treść serwisu, w tym zamieszczone zdjęcia stanowi własność sklepu internetowego rytuwow.pl i korzysta z ochrony prawnej na mocy przepisów prawa autorskiego.
3. DEFINICJE
- Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
- Dzień – jeden dzień od poniedziałku do niedzieli.
- Kup Voucher – prezentacja dostępnych voucherów z usługą Rytuwow i możliwość ich zakupu za pośrednictwem polskiej platformy https://www.przelewy24.pl
- Umów wizytę – to usługa elektroniczna umożliwiająca zakup usługi masażu Rytuwow za pośrednictwem platformy https://www.booksy.pl
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca ze sklepu internetowego, a także przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą.
- Newsletter – usługa elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o usługach, nowościach i promocjach w sklepie internetowym.
- Produkt / Usługa – dostępna w sklepie internetowym jednostkowa usługa salonu będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Sprzedawca/Usługodawca: SANDRA DOMAGALSKA, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Dzieci Warszawy 11/25, 02-495 Warszawa, o numerze NIP: 5833078000, REGON: 384887110
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Usługi zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego Przelewy24 i portalu Booksy.
- Zakup i zapłata – oświadczenie woli Klienta zakupu Voucher za pośrednictwem Przelewy24, jak również oświadczenie woli Klienta zakupu usługi złożone za pomocą portalu Booksy, będące bezpośrednio zawarciem umowy sprzedaży Vouchera z usługą lub usługi ze Sprzedawcą.
4. KONTO
- Wymogiem technicznym do korzystania ze sklepu internetowego https://www.rytuwow.pl jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego mającego dostęp do przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.
- Do zakupu Vouchera na usługę lub zakupu usługi przez Booksy nie ma potrzeby założenia konta na stronach https://www.rytuwow.pl.
5. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
- W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstaje żaden ukryty koszt.
- Zgodnie z życzeniem Klient może dopłacić do vouchera, jeżeli wartość Usług, z których chce skorzystać, jest wyższa niż wartość vouchera.
- Voucher nie podlega wymianie na gotówkę.
- Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z treścią regulaminu i go zaakceptować. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do poprawnego złożenia zamówienia.
- Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia poprzez kliknięcie hasła „Potwierdź zakup z obowiązkiem zapłaty” jest jednoznaczne z zawarciem przez Klienta umowy sprzedaży.
- Po dokonaniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej, który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
- W razie wątpliwości Sprzedawcy do osoby Klienta bądź złożonego zamówienia Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, np. w drodze kontaktu telefonicznego.
- Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
6. WARUNKI I TERMIN PŁATNOŚCI
- Klient ma do dyspozycji następujące formy płatności:
- Płatność za pomocą przelewu tradycyjnego
- Aplikacją Przelewy24 i BLIK
- Po złożeniu zamówienia i nieopłaceniu go w wyznaczonym przez Przelewy24 lub BLIK czasie umowa sprzedaży zostaje rozwiązana z winy Klienta, a zamówienie automatycznie anulowane.
- W przypadku niezaksięgowania przez Sprzedawcę płatności dokonywanej za pomocą przelewu tradycyjnego w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia umowa sprzedaży zostaje rozwiązana z winy Klienta, a zamówienie automatycznie anulowane.
7. WARUNKI I TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA
- W przypadku wyboru płatności przelewem zamówienie zostanie przekazane do realizacji w momencie zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Termin realizacji zamówień to 1-3 dni robocze.
- Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami kraju według cennika firm kurierskich, wyszczególnianych każdorazowo przy składaniu zamówienia.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia.
- Zakupy dokonane w sklepie internetowym można odebrać w lokalu stacjonarnym, znajdującym się w Warszawie (02-495 Warszawa), przy ul. Dzieci Warszawy 11/25, po uprzednim umówieniu się.
- Czas transportu produktu do Klienta na terenie kraju zwyczajowo wynosi 1-2 dni robocze, co uzależnione jest już bezpośrednio od firmy kurierskiej.
- Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Niespisanie protokołu szkody z kurierem może uniemożliwić wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru i środków.
- Voucher zamówiony z opcją dostarczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłany jest niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy i ma charakter pliku pdf z indywidualnym numerem vouchera.
8. REKLAMACJE
- Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
- Sprzedawca odpowiada na zasadzie rękojmi, na postawie Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w 10 dni roboczych od dnia jej złożenia.
- Klient zostaję objęty przepisami zawartymi w Kodeksie cywilnym w zakresie rękojmi za wady.
9. ZWROTY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@rytuwow.pl bądź pismem na adres ul. Dzieci Warszawy 11/25, 02-495 Warszawa.
- Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy.
- Zwracany fizyczny towar (np. voucher) należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym na adres: RYTUWOW Sandra Domagalska, ul. Dzieci Warszawy 11/25, 02-495 Warszawa, wraz z potwierdzeniem sprzedaży.
- Voucher dostarczony w formie elektronicznej należy bezzwłocznie usunąć ze swojej skrzynki mailowej, a plik pdf – ze wszystkich urządzeń elektronicznych i nośników, na które został pobrany.
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi usługę w salonie wolną od wad.
- W przypadku zauważonych braków usługi, wad lub niezgodności z zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy na adres kontakt@rytuwow.pl.
- Sprzedawca po weryfikacji zgłoszenia w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zleca rekompensatę na swój koszt.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, za wyjątkiem kosztów dostawy produktów.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za towar w ten sam sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie, zgodnie z poniższym opisem:
- Przy płatności poprzez przelew na konto, z którego dokonano płatności za zamówienie.
- Przy płatności za pobraniem na nr konta podany w formularzu.
10. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta również w innym celu niż realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu jego zgody.
- Dane osobowe użytkowników serwisu są chronione, zgodnie Polityką prywatności dostępną na stronie internetowej https://rytuwow.pl/polityka-prywatnosci.
- Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta (np. komputerze, tablecie, smartfonie), zgodnie z Polityką Cookies dostępną na stronie internetowej https://rytuwow.pl/ciasteczka.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Aktualny Regulamin sklepu internetowego jest publikowany na stronie www.rytuwow.pl oraz na każde żądanie Klienta może zostać przesłany drogą elektroniczną na wskazany przez Kupującego adres e-mail.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy sprzedaży.
- W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: kontakt@rytuwow.pl lub telefonicznie +48 728-626-31.